Duit turun dari langit

January 30, 2011

Blogroll

Setelah beberapa lama mengalami kesempitan hidup, tiba-tiba RM500 muncul dalam akaun Maybank aku. Perasaan terkejut dan pelik menyelubungi diri. Adakah pihak bank salah masukkan duit? Rupa-rupanya tidak. Duit itu memang untuk aku. Bagaimana ini boleh terjadi?

2 hari selepas menerima duit tersebut, tiba2 muncul satu surat mengatakan aku memenangi hadiah tersebut. tak sangka. haha. Kemudian aku terpikir kembali. Eh! macam aku boleh menang ni. haaa.. baru teringat..

Pada bulan Disember 2010 lepas, aku telah membayar bil streamyx dgn menggunakan Maybank Visa Debit kad di TM Point Cyberjaya. Kemudian terlihat iklan ini, isi borang pastu submit. Time tu mcm tak kisah sgt. Saje isi masa lapang. Tup tup menang lak. Alhamdulillah.

Iklan di atas tu merupakan brochure pertandingan tersebut. Tak sia2 aku bayar bil. hahaha. Terima kasih TM dan Maybank.

p/s: kepada semua, jgn berangan nak pau aku. duit tu aku byr duit kete aku je. terus abes. ahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
, , , ,

Subscribe

Subscribe to our e-mail newsletter to receive updates.

2 Responses to “Duit turun dari langit”

  1. totinx Says:

    fulamakkk bestnyeeeeeeeeeeeeeee

    Reply

Leave a Reply